Pre verejnosť

Prečo mi môj zamestnávateľ ešte neobjednal benefitnú či stravovaciu kartu?

Na dobré sa oplatí počkať. Váš zamestnávateľ možno nevie o tom, že túto možnosť má. Skúste mu to navrhnúť. Všetci naši členovia majú široké porfólio stravných i benefitných kariet, ktoré by ste si mohli užívať už od budúceho mesiaca.

Čo môžem urobiť aby moja obľúbená prevádzka začala prijímať moje poukážky / kartu?

Pokiaľ váš obľúbený obchod či reštaurácia ešte nepatria medzi partnerov našich členov, nezúfajte. Povedzte priamo vo vašej prevádzke, že by ste privítali možnosť platiť vašou kartou či poukážkou. Zároveň sa môžete ozvať aj nášmu členovi, ktorý vám váš benefit sprostredkúva. Robia maximum pre to aby ste si svoje benefity mohli uplatniť všade tam kde chcete. Váš podnet však tento proces môže urýchliť.

Dokedy sú platné benefitné poukážky / kredit na benefitných kartách?

Spravidla benefitné poukážky a kredit na kartách platia vždy do konca daného kalendárneho roka. Je to kompromis medzi komfortom v používaní pre zamestnancov a garanciou, že daný benefit nedáva zamestnávateľ zbytočne – bez toho aby ho zamestnanci vypotrebovali. Platnosť na poukážkach je vždy vytlačená, zatiaľ čo napríklad u stravovacích kariet si stav svojho účtu a platnosť kreditu viete pozrieť vo svojom účte na stránke nášho člena, ktorý vám kartu zabezpečuje.

Čo môžem spraviť s nespotrebovanými poukážkami z minulého roka?

Odovzdajte ich svojmu zamestnávateľovi, ten ich môže doručiť späť nášmu členovi, ktorý mu za nespotrebované poukážky vystaví dobropis. Presný dátum do kedy je možné poukážky odovzdať si určuje každý náš člen sám. Zväčša je to počas prvých týždňov nového kalendárneho roku. Informácie o presnom postupne na vrátenie poukážok z minulého roku nájdete na stránkach našich členov spravidla v sekcii často kladených otázok, prípadne koncom roku v novinkách.