Pravda o gastráčoch

Na jeseň roku 2016 sme ešte ako Asociácia emitentov stravných poukážok (AESP) spustili informačnú a popularizačnú kampaň Pravda o gastráčoch. Cieľom kampane bolo priniesť do diskusie o stravnom aj ľudí, pre ktorých celý systém vlastne vznikol, ale ich hlas je počuť najmenej – zamestnancov. Vďaka nepresnostiam a nepravdám, ktoré sa dlhodobo šírili mnoho ľudí začalo veriť rozličným mýtom o stravovacích lístkoch, či stravnom ako takom.

Kampaň pozostávala z webstránky Pravda o gastráčoch, nasadenia bannerovej kampane, blogu, newslettrov, aktivít na sociálnych sieťach, zvýšenou proaktívnou komunikáciou s médiami, ako aj z inzertnej série v najčítanejšom denníku na Slovensku.

Počas 12 týždňov kampane koncom roka 2016 sa podarilo dosiahnuť viac ako 3,5 milióna impresií, s viac ako 20 000 návštevami webstránky, ako aj s viac než 50 000 vzhliadnutiami na sieti Youtube.

Kampaň Pravda o gastráčoch pomohla AESP etablovať sa ako dôležitého partnera v každej diskusii o stravnom na Slovensku. Zároveň otvorila dôležité komunikačné kanály pre spätnú väzbu od stravníkov, pre ktorých celý systém stravného existuje.

Veríme, že v nastavenom trende pokračujeme naďalej aj už ako Asociácia moderných benefitov. Hodnota projektu Pravda o gastráčoch pretrváva aj v súčasnosti. Aj preto stránku ešte pravidelne aktualizujeme o súčasné hodnoty, prognózy a dáta (aspoň tam, kde sú dostupné).